top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 423


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

 


از آن روز که رفته ای

کارت شارژها را سیگار میخرم

و با خیابان ها حرف میزنم!

همینطوری پیش برود...

گوشیم را هم باید بفروشم،کفش بخرم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

❣❀★ A L I ❀★❣
ساعت0:50---14 خرداد 1392
سلام عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری ....لطفا مارو هم لینک کن وبعد بیا وتو وبلاگ من نظر بده تا من هم لینکت کنم ...بازم بهت سر میزنم ...بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com